sâmbătă, 21 aprilie 2012

Treburi in solar

Urmatorul post e scris de pe telefonul mobil asa ca o sa va rog sa ignorati dubioseniile pana cand ajung la un calculator sa-l corectez asa cum se cuvine.



Nu v-am spus pana acum dar eu si consortul suntem mai umblareti de fel si ne petrecem mare parte din weekenduri pe drumurile patriei, misunand intre locurile natale sau gonind catre peticelul nostru de verdeata. Asa ca va scriu "in miscare" apreciindu-l pe cel care a inventat telefoanele astea cu capul mare ( sau "destepte" cum le zic astia).


Am tulit-o ieri din Bucuresti si am urmarit progresele din gradina la lumina lanternei. Rabdarea nu e o virtute cu care eu sau consortul sa fim inzestrati. Dimineata ni s-a luminat pe la 7 iar acum suntem din nou pe drum catre un party cu neamurile. Dar am valorificat cu sarg orele diminetii si am legat rosiile din solar. Am avut si un musafir nepoftit, o coropijnita, si am inregistrat doua victime.







Am incercat sa leg si castravetii din solar cumva ca sa se poata urca. Sa vedem daca (imi) tine smecheria




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu