miercuri, 13 iulie 2011

Sezatoare cu impletituri

Mirific weekendul trecut. Caldura mare, cam cat sa te sufoci corespunzator. In toata arsita, singuri pe sosea, doar eu si consortul ( de data asta luat cu acte in regula) ne plimbam cu masina. Am parcurs vreo 300 de km, fara aer conditionat ( poate la un moment dat ne obosim sa-l reparam) suficient pentru a fi pe deplin motivati sa ne batem copiii de fericire. Noroc ca nu-i avem! Asa ca spre dupa amiaza ne-am dus glont la gospodaria vasela, hotarati sa ne tragem rasuflarea sub corcodusul cel mare din gradina. Sa-i dea Dumnezeu sanatate, era acolo, pregatit sa ne apere de radiatiile solare.

La caldura aia nu puteai decat sa te uiti lung in jur, asezat confortabil pe scaunul pliant, si sa faci planuri despre "ce mai e de facut" pentru urmatorul cincinal. (Ca si cand vreodata se termina intr-o curte ce-mai-e-de-facutul!). Fiind experta la aruncatul cu privirea, am trimis-o hat, departe, tocmai in ceapa consortului si cu ocazia asta i-am si pus gand rau. Cepei, nu consortului! Dar era muuult, mult prea cald ca sa ma duc s-o scot asa ca mi-am adus aminte despre usturoiul care zacea lesinat pe prispa casei batranesti, de nu stiu cand, si astepta sa fie impletit in funii.

Asta am facut asadar. Am impletit funia de usturoi si am agatat-o la uscat. Spre seara am asasinat si ceapa ( doar v-am spus ca i-am pus gand rau) si am procedat la actiunea impletirea. Eeeee, daca la usturoi am facut o funie ( sau doua, nu mai stiu exact), la ceapa recolta a fost uriasa ( 9 funii mari si o funie mica ) asa ca am impletit la funii de am facut bataturi la degete. Nu stiati ca se fac bataturi de la impletit funii de ceapa? Ei bine, se fac, am facut eu.

Rezultatul sesiunii de sezatoare cu impletituri il veti vedea mai jos sus. O rugaminte insa, inainte de a posta: va reamintesc ca este prima oara in viata mea cand impletesc ceapa si usturoi, asa ca va rog doar sa zambiti, nu sa radeti in hohote. Revenim ceva mai tarziu cu pozele pentru ca nu merge incarcarea.

5 comentarii:

  1. Faine cosiţe! Mută-s de admiratie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva incarcare a mers, dar pozele s-au dus sus, nu "mai jos". Cozile impletite, frumos mirositoare sunt mirobolante de-a dreptul. Cel mai fain mi se pare, insa, ca ai prispa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super sint impletiturile alea . De-a dreptul, artistice !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super. Ma batea si pe mine gandul, acum chiar ca mi-ai dat curaj.

    RăspundețiȘtergere
  5. @balaurdegradina - sa stii ca si mie mi s-au parut "cool" dar nu m-a lasat modestia s-o zic din prima :)
    @cristina - tehnologia ne ucide incet :)) prispa, da avem, dar e prispa de la o casuta care are multi, multi ani in spate, nu mai poate fi locuita si nici restaurata asa ca ne cam gandim s-o demolam :(
    @DANI - mi-a trecut durerea de deste citind mesajul de la tine. Cred ca ma apuc de plantat ceapa de toamna si usturoi de toamna, daca exista asa ceva. Parca auzisem eu la un moment dat dar nu mai sunt sigura si n-am apucat sa caut pe guglea.
    @simf, e musai si neaparat sa incerci. trebe sa iasa. eu am vazut la o vecina dar cepele erau mai mici ( sac!) asa ca m-am gandit ca la noi ar arata mult mai misto

    RăspundețiȘtergere