marți, 29 martie 2011

Sa speram la mai bine

Am fost putin trista ca am dat gres cu rasadurile de rosii. Ce sa-i faci cand esti habarnist? Important e ca trebuie sa inveti din greseli. Asa si noi: ne straduim sa invatam din greseli si speram ca urmatoarele rasaduri vor ajunge mandre, sa faca legume proaspete si bune, direct in bataia vantului, in pamantul reavan din curte. Asa ca ne continuam incercarile.

La concurenta cu consortul am semnat si eu, in castronele de plastic cumparata din hypermarket ardei grasi, capia si gogosari. Si au rasarit. De rasarit, rasar, important e de acum inainte asa ca tineti-ne pumnii sa n-o mai comitem. Orice sfat e foooooaaarte bine venit.

Avem intrebari multe si speram sa gasim la voi, gradinari mai experimentati, raspunsuri la toate.

Asadar primele care-mi trec prin cap:
  • Dupa ce au rasarit ( adica au scos putin capsorul din pamant) folia se indeparteaza? Eu am indepartat-o...
  • Cat de des le udam dupa ce au rasarit? Cat de mult?


Inchei prin a va multumi anticipat pentru ajutor :)

Un comentariu:

  1. Buna!
    Prima intrebare- da e foarte bine ca ai luat folia de pe rasaduri.
    A doua intrebare- pune rasadurile la lumina multa, la acelasi nivel cu geamul, chiar un pic mai sus.Uda-le cand pamantul este uscat solul de deasupra, cu o sita fina, cu apa calduta.Eu le ud cu apa in care am fiert ouale sau in care am spalat carnea.Daca sunt dese,cand fac doua fruze adevarate,repica-le.Daca vrei cate una,daca vrei cate doua,depinde cum le pui in cuib. Ma bucur ca m-ai vizitat si te mai astept cu intrebari.Ale mele au cam 30 cm si azi le pun in solar.Ai sa le vezi pe blog.
    Cu drag Vasi!

    RăspundețiȘtergere