luni, 21 martie 2011

Primii muguri

Si primele lucrari mai serioase. Foarte cald nu era ( vreo 9 grade cu indulgenta) dar ne-am incapatanat amandoi sa ne miscam infofoliti prin curte, cu scopul declarat de a realiza diverse. Hmmm, nu stiu cum se face dar parca ne-am responsabilizat putin in privinta gospodariei. Daca pana acum mi se parea un hobby distractiv acum, de cand nu mai e nimeni :( sa garanteze un back-up pentru lipsa noastra de prezenta, a devenit o chestie pe care o facem cu simtul raspunderii. Cel putin mie asa mi se pare...


Revenind la lucruri mai vesele, v-am povestit data trecuta despre noile plante pe care le-am adaugat colectiei din gradina noastra. Din toate tufele, respectiv copaceii, decat alunul nu da niciun semn. Sta acolo ca un popandau fara sa ne indice si noua intr-un fel sau altul daca s-a prins sau nu sau ce are de gand, dom'le?! Ce la noi in gradina e democratie si fiecare face ce vor mugurii lui?
Aceasta este una din cele doua proaspete magnolii. Cea veche are si ea mugurasi dar nu reusim sa ne dam seama inca daca vor binevoi sa apara si ceva boboci. E enervant mai ales ca a intrat in al treilea an, face frunze, a crescut dar nici nu viseaza de facut flori. E adevarat insa ca abia de curand i-am indepartat "invelisul" pentru iarna, asa ca poate se sesizeaza si ea sa faca macar o floare. Asa, din dragoste fata de stapani...:))


Mai sus este kiwi.Da, da, chiar o tufa sau copac ( inca nu ne-am lamurit pe deplin) care ar trebui sa faca intr-o buna zi ( sau intr-o alta lume :))) fructe de kiwi. Deocamdata a facut niste muguri verzi frumusei dar eu zic ca e bine. La achizitia lui i-am zis consortului ca asta o sa faca kiwi atunci cand imi voi vedea eu ceafa si nici acum nu-i dau mai multe sanse chiar daca a facut el mugurasi.
De anul asta avem si-un visin. Pare cam neserios asa, de felul lui, dar trebuie sa-i acordam o sansa. Judecand dupa faptul ca, fratele lui, ciresul a facut anul trecut o suma de doua (2) cirese, cred ca vom ajunge sa mancam visine peste vreo cativa ani. Dar speranta moare ultima. Cel putin va face umbra :P

In incheiere va oferim o avanpremiera la reportajul in exclusivitate din poiata. Ramaneti cu noi pentru mai multe detalii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu