marți, 13 iulie 2010

Milica


Milica, mandru patron de harem
In episodul de astazi va vom da cateva detalii despre vedeta cantacioasa si cucurigioasa a poiatei. Legenda zice ca Milica a venit pe lume intr-o gospodarie vecina si a crescut acolo pana la varsta adolescentei, ceea ce pentru pasaret echivaleaza cu cateva luni de viata.



In sfarsit le e frica de mine! Vedeti in ce viteza trecea puiul asta?

Cand a ajuns in poiata noastra, Milica a intampinat cea mai mare problema din viata lui, aceasta purtand numele Traian. Traian era un cocos cu personalitate, mult prea multa personalitate, din pacate pentru el. Primul lucru la care s-a gandit Traian cand l-a vazut pe Milica ( fara pinteni si cu trei pene scurte pe post de coada) a fost probabil: "Junele asta a venit aici sa-mi ia gagicile! O sa-l alerg". Planul a fost probabil pe termen scurt si mediu insa s-a dovedit a fi viabil, la fel de bine si pe termen lung.

Una din gagicile din haremul lui Milica


Asa a inceput Milica sa fie alergat zilnic de catre Traian. Nu numai ca-l alerga si-l batea uneori ( drept bonus) dar il si izolase pe bietul Milica departe de ceata de gaini sau de orice alta vietuitoare.


Milica si-a petrecut primele luni in poiata intr-un colt indepartat al spatiului rezervat poiatei, blestemand si rugandu-se ca toate relele sa i se intample lui Traian. Iesea primul in viteza din cotet, dimineata, fugea in coltul lui si intra ultimul seara, cand Traian dormea deja alaturi de harem.

Personalitatea lui Traian s-a dezvoltat si, fiindca a inceput sa alerge pe langa Milica pe toata lumea care se incumeta sa intre in spatiul respectiv, stapanul poiatei a decis ( in lipsa stapanei care probabil l-ar fi salvat!) sa-l faca pe Traian o ciorba.

Astfel a ajuns Milica mare patron si smecher cu harem. De cand Traian teroristul a dat coltul coada lui Milica a crescut iar cucurigeala zilnica e un tril continuu. ( cred ca Milica are cumva ceasul stricat si cucrigeste anapoda).


Ca sa lamurim si misterul numelor celor doi eroi: ei si-au dobandit numele dupa persoanele de la care i-am primit.

Bonus picture: Do not disturb!I am working!

4 comentarii:

  1. Ha, ce mi-a placut! Cu ce placere am citit! Milica!! ce nume haios! Am avut si eu cand eram copil un motan Eftimie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am râs, că ştiu cum este! Şi la noi s-au petrecut astfel de "drame". Tare simpatic stăpânul haremului... :)

    RăspundețiȘtergere