luni, 21 iunie 2010

Borcanele cu minuni


Dupa recolta "serioasa" de ieri, ma uitam la castronelul plin si ma intrebam ce sa fac cu castravetii. Hai sa zicem ca puneam o parte in salata dar cum nu sunt gata rosiile si nici nu cumparasem unele din piata, nici salata nu mai parea o idee buna.
Sotul meu admira castravetii ( asa cum face orice orasean care a constatat cu stupoare ca in gradina cresc lucruri minunate ) si-mi zice: "Sa vezi tu ce castraveciori murati facem". Atunci m-am gandit: "pai de ce sa nu incepem cu astia? "
Asa ca am intrat in casa, am dat search pe google dupa reteta si am aplicat una de castraveti murati bulgaresti.
Rezultatul? Il vedeti mai sus. Nu stiu insa cum sunt la gust dar probabil ca sotul meu nu va mai rezista mult pana sa "atace" primul borcan.
Putem doar sa speram ca sunt la fel de buni la gust precum la infatisare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu